Müügitingimused

Aruküla Maitsed müügitingimused

Veebipoe www.arukyla.ee (edaspidi Aruküla Maitsed) omanik on Siniallikas OÜ (registrikood 16917195). Siniallikas OÜ aktiisiladu, mis teenindab Aruküla Maitsete veebipoodi, asub aadressil Piiri 5, Aruküla, Harjumaa. Veebipoe klienditeenindus ja info töötab E-R 9:00 – 16:00: kontakt@arukyla.ee

Antud müügitingimused kehtivad www.arukyla.ee veebipoest ostja (edaspidi Ostja) ja Aruküla Maitsed vahel kaupade ostmisel.

Aruküla Maitsed jätab endale õiguse teha müügitingimustes kooskõlas seaduse normidega muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.arukyla.ee.

Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Aruküla Maitsed veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus, tarbijakaitseseadus ja teised õigusaktid.

Veebipood müüb alkohooli sisaldavaid kaupu vähemalt 18-aastastele eraisikutele ning juriidilistele isikutele. Veebipoest ostu sooritades kinnitab Ostja, et on vähemalt 18 aastat vana. Ostja vanust kontrollitakse kauba üleandmisel.

1. Ostujuhend

 1.1. Kauba hind

Kõigi Aruküla Maitsed veebipoe kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu 20% ja ühikuhindasid, kui seda nõuab seadusest tulenevalt toote märgistus.

Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni.

Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Ostja ja Aruküla Maitsed vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.

Aruküla Maitsed jätab endale õiguse muuta veebipoe hindu eelnevalt Ostjat teavitamata.

Kauba hinnale lisandub transpordi hind. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Ostja asukohast ning valitud kättetoimetamise viisist (vaata punkt 2). Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.

 1.2. Kauba valimine

Teave kauba kohta on esitatud Aruküla Maitsed veebipoes vahetult kauba juures.

Teie poolt avaldatud andmed on meie jaoks konfidentsiaalsed. Me kasutame neid ainult Teie tellimuse täitmiseks.

Kui Teil tekib küsimusi või sooviksite mõne toote kohta lisainformatsiooni, kirjutage aadressile kontakt@arukyla.ee  Vastame Teile hiljemalt kahe tööpäeva jooksul. Meie toodetega saate tutvuda ka meie kauplustes ja edasimüüjate juures kohapeal.

 1.3. Aadressi ja transpordiviisi valik

  • Peale enda andmete sisestamist palutakse Teil valida sobiv pakiautomaat. Kui resideerute välismaal teeme teile meili teel ettepaneku tarne kohta vastavalt Teie asukohamaale.

NB! Valige kohaletoimetamise viis hoolikalt ning kontrollige oma postiaadressi ja kontaktandmeid. Vale pakiautomaadi valik või ebatäpse aadressi ning telefoninumbri kirjutamine võivad põhjustada lisakulutusi, mis jäävad Ostja kanda.  Kui märkate viga peale tellimuse vormistamist, kirjutage meile koheselt.

Meie tarnepartner Eestis on Omniva. 

 1.4. Maksmine

Makseid vahendab Everypay koos LHVga. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Everypay turvalises keskkonnas.

Arveldamise valuuta on euro.

Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Everypay.

Kui soovite e-poes maksta kinkekaardiga, sisestage kinkekaardi kood vastavasse lahtrisse.

  • Peale transpordiviisi valimist saate valida endale sobivaima makseviisi. Teil on võimalik tasuda Eesti: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank jt pankade makselinkide kaudu.

Kauba müügilepinguga kohustub Aruküla Maitsed andma Ostjale üle olemasoleva, valmistatava või tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Ostjale. Ostja kohustub Aruküla Maitsetele tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.

Müügileping jõustub pärast Ostja tehtud makse laekumist Siniallikas OÜ (Aruküla Maitsed) pangakontole.

Kui Teie poolt välja valitud ja tasutud toode peaks mingil põhjusel laost otsas olema, siis teavitame Teid sellest esimesel võimalusel ning Teie vabal valikul:

1) pakume asemele samaväärset või kallima hinnaga asendustoodet, ilma Teilt hinnavahet küsimata;

2) saadame Teile toote siis, kui see uuesti lattu saabub, informeerides Teid eelnevalt uuest saabumisajast;

3) tagastame ostusumma (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 7 päeva jooksul teate saatmisest.

2. Kauba kättetoimetamine

Me saadame kaupa üle terve maailma! Kauba saatmiskulud kannab Ostja. Eesti-sisesed tellimused saabuvad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 1-3 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest (see aeg võib pikeneda 6 tööpäevani, kui tegemist on mõne suurema kampaania ajal tehtud tellimusega). Võimalikest viivitustest teavitame Teid esimesel võimalusel. Kui kaup ei ole Teieni jõudnud 7. päeval peale makse sooritamist, palun võtke meiega ühendust, et selgitada välja viivituse põhjus.

Kauba komplekteerimist ja välja saatmist ei toimu laupäeviti ja pühapäeviti ning riigipühade ajal. Reede õhtul peale kella 16:00 tehtud tellimused saadetakse välja järgneval tööpäeval. Kui soovite tulla ise kaubale järgi, kirjutage meilile kontakt@arukyla.ee ja lepime tingimuste eraldi kokku.

*Kõik kättetoimetamise ajad on indikatiivsed ning võivad sõltuda asjaoludest, mis ei ole Aruküla Maitsed määratleda. Me ei vastuta hilinemiste eest, mis on tingitud kohaletoimetamist korraldava kanali protsessidest või muudest kolmandatest osapooltest sõltuvatest asjaoludest.

*Pöörame teie tähelepanu sellele, et kasutame pakendamiseks taaskasutatavaid käesolevaid materjale. Tagades toodetele loomulikult puhtus ja transpordi turvalisus. Hoolime keskkonnast rohkem, kui pakendi esteetilisest välimusest.

* Juhul kui soovite saata paki otse kingituseks andke meile teada, et saaksime pakkimisel sellega arvestada!

Pakiautomaadist kauba kättesaamiseks on vaja sisestada oma vanuse tõestamiseks ID-kaart.

2.1. Kättetoimetamine Eesti Vabariigi piires 

2.1.1 Tarne soodustus

E-poest võib teha ka tellimuse ja tulla ise tehasesse järgi. Eelnevalt ette teatades kontakt@arukyla.ee

 

3. Eritellimused

  • Kui Ostja soovib tellida mõnda artiklit suuremas koguses – näiteks edasimüümiseks, firmakingitusteks või muudeks üritusteks, siis tuleb ühendust võtta meie hulgimüügi juhiga – kontakt@arukyla.ee Teeme Teile parima võimaliku hinnapakkumise.

4. Privaatsus ja turvalisus

  • Kliendi andmete privaatsus ja turvalisus on meile oluline. Aruküla Maitsed kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Aruküla Maitsed edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
  • Oma soovist saada infot uute toodete, retseptide ja kasutamisvõimaluste kohta, informeerige meid meili teel kontakt@arukyla.ee ja paneme teid meie sõprade listi.

5. Defektiga kauba tagastamine

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 7 päeva jooksul Aruküla Maitsed poole, saates e-kirja aadressile kontakt@arukyla.ee E-R 9:00 – 16:00

Puuduse ilmnemisel tuleb:

  • Teha pakendist ja tootest pilt
  • Saata pildid ja kirjeldus puuduse kohta e-kirjaga aadressile kontakt@arukyla.ee
  • Märkida ära oma kontaktandmed

Kui Aruküla Maitsed veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Aruküla Maitsed vastutab, parandab või asendab Aruküla Maitsed puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Aruküla Maitsed ostjale selle toote müügilepinguga kaasnenud tasud.

Aruküla Maitsed vastab Ostja esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

6. Müüja õigused ja kohustused

  • Müüja võib teha Aruküla Maitsed veebipoe ostujuhendis muudatusi ilma Ostjaid sellest eraldi teavitamata, muutes infot kodulehel.
  • Müüja võib tellimuse alusel sõlmitud ostu-müügi tellimuslepingust taganeda, kui Ostja ei ole arvet tasunud  7 päeva jooksul peale tellimuse esitamist (vaata ostujuhendi “1 Maksmine” osa).
  • Kui mingil põhjusel on tellitud toode laost otsa saanud või muutunud võimatuks selle müümine, pakume Ostjale asemele samaväärset või paremat kaupa. Kui Ostja ei soovi valitud kaupa asendada, tagastame makstud raha hiljemalt 7 päeva jooksul teate saatmisest.
  • Me ei vastuta tehniliste probleemide tõttu Ostjale võimaliku tekkiva kahju eest. Tehniliste probleemide all on mõeldud Aruküla Maitsed mitte olenevaid tegureid nagu näiteks internetiühenduse katkestused, serveri rikked jms.
  • Aruküla Maitsed ei vastuta tellitud toote hilisema kättetoimetamise eest postiasutuse viivituse korral ja muudel meist mitte olenevatel põhjustel.
  • Käesolevates lepingutingimustes ja ostu-müügi tellimuslepingutes on arvestatud Eesti Vabariigi seadusandlust. Kõik erimeelsused püütakse lahendada kliendi huve silmas pidades läbirääkimiste teel, et leida parim võimalik lahendus.
  • Kui Ostjal on Aruküla Maitsed veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile kontakt@arukyla.ee.

7. Tagastustingimused

 “Vastavalt võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele ei kohaldu kiiresti riknevale toidule 14 päevane taganemisõigus.”
Shopping Cart